Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Navy

Har fixat lite till nu, lekt massor med Hugo, duschat, nu sover Hugo, jag sitter här, dricket grönt te & tittar på Navy CIS. : )

Imorgon skulle det va fint väder, så då ska jag gå ner till mammas jobb & hälsa på å sen gå hem, blir en lagom vända att gå. Har väl inte så mycket annat att göra ändå,, ska städa klart, men har inte så mycket kvar så det tar ju inte så lång tid..

Hugo satt mitt på golvet utan stöd idag. :) För första gången. :)
Man bara vänta på att han skulle tippa åt sidan, men han satt i flera minuter innan han tippade. :)
Så det går framåt.


Kommentarer
Postat av: linda

Jag fick springa ut och rädda min tvätt, då det hängde mörka moln över oss!

Men när jag räddat den..så kom solen fram igen...

men resten av tvätten blev det lite si och så med...

mao..berget av tvätt består..

men jag har krympt det lite!

2008-05-04 @ 20:16:39
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Anonym

va skoj att han satt upp:) kul när det händer lite:) puss

2008-05-04 @ 21:48:19
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback