Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu så

Mamma kom hit förut och väntade, jag var inte klar :P Sen ringde läkaren, hon har ju varit sjuk så mycket den senaste tiden, och hon är så trött och konstig, men dom hittade aldrig nåt fel, förräns nu och nu tror dom att hon är allergisk mot gluten. Stackars mamma, finns ju gluten i typ allt.

Men sen åkte vi ner på mora, kollade på on off först, sen gick vi på elon, men nja,, så vi gick tillbaka till onoff och beställde en tvättmaskin. Ska ner imorgon och betala. Den kommer senast på Onsdag.
Så jag är utan tvättmaskin hela helgen. :( :P
Får väl fråga Marit om jag får låna hennes, eller så får jag åka ut till mamma å tvätta.

Jaja.. :P
Nu ska jag äta, kyckling, ris & beasås. Gottigott.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback