Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Outsiders

Har precis ätit, tur att jag hann äta upp för när jag slog på tvn så var det outsiders på, och det handlar om samlare, dvs såna som samlar på allt, och en gubbe slängde inte ens gammal mat som han tagit hem. Hem från andras sopor. Fy fan, där tappade jag aptiten. :P Mögel, kryp, nej fy.

Hugo somnade med flaskan i munnen för 3e dagen i rad nu, och eftersom han vaknar på morgonen och inte somnar om så kanske han håller på att ändra sin rutin, eller nåt.. Lite drygt bara att jag får lov att gå upp typ 7 och sen inte ha nåt att göra så tidigt. Kan ju inte städa jämt heller. :P Och sitter jag ner så blir jag ju komatrött..
Min hjärna fungerar inte den tiden på morgonen haha.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback