Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pay

usch, imorse vaknade jag med världens huvudvärk. Och Hugo vägrade somna om, igen.
Men eftersom Ronny börjar 13.15 idag så gick han upp med Hugo imorse, så jag fick sova.
Men huvudvärken har fortfarande inte gett med sig.. Jävla förkylningar & skit. USCH.

Hugo fick ny mat idag, Couscous, kyckling & paprika, det tyckte han var gott.

Shit snart är han 7 månader gammal, snart 1 år. Ofattbart. :P
Och Liam (Hugos kusin) fyller 1 år den 14 Juni, då ska vi på kalas. :)

Tänkte gå ner på stan idag, men orkar inte gå ner med den här huvudvärken, så mamma hämtar mig när hon slutat jobba. Ska köpa lite småsaker, blutsaft, nån mat, ta ut paket...
Men nu först och främst ska jag betala lite räkningar.
Bye så länge


Kommentarer
Postat av: jessiie

Krya på dig!

2008-05-26 @ 19:58:51
URL: http://jessiie.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback