Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Shit

Åå jag har ont i halsen. :( Gruvar mig inför natten, är så jobbigt att försöka sova när man har ont i halsen.
Tur att jag har opererat bort halsmandlarna, annars hade det varit  5 ggr värre.

Jag & Marit ska åka på kryssning snart, har inte bestämt när, men vi ska. :)
Gud så roligt, bara vi två, festa som fan, dricka goda drinkar, inte ha nån full karl att hålla reda på, dansa hela natten :D

Fast då får jag se till att va full på bussresan hem, annars kommer jag avlida. Jag brukar ju bli så jävla bakis, ligga å spy hela dagen och hela huvudet är snurrigt. Hehe.. Men det kanske är för att jag inte festat så mycket, eller ja, för nån månad sen iaf, nu har jag festat rätt mycket dom senaste veckorna. : /
När man börjar festa efter ett låångt uppehåll, så blir det att man är ut ofta.. Har ju tröttnat på att sitta hemma, hehe,,
På Fredag ska de bli värsta festen, typ 80 pers, Marit skrev upp mig, henne och Anna på gästlistan, men jag vet inte om jag vill. Vill nog va hemma & ta det lugnt. Och sen helgen efter, den 23e så skulle Therese ha lite party. Jag hoppas jag har barnvakt då, annars kan jag tyvärr inte åka dit. :(
Men det märks om nån vecka.

Nu ska jag lösa lite korsord, ska skicka in lösningarna imorgon, jag vet, kärring varning, men det är kul. :P Och så kan man ju vinna nåt kul, jag kanske vinner en trisslott & vinner där massa pengar. :D Haha man kan ju alltid hoppas. :P


Kommentarer
Postat av: Diyar Samin

va ju inte så=(



Http://www.forhair.se | Märkesprodukter på nätet!

2008-05-14 @ 14:53:24
URL: http://www.forhair.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback