Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Shopping :)

Nu är jag hemma igen. Var ute och handlade i några timmar,, har köpt lite smågrejer på jysk, blutsaft, björksaft, ett linne + halsband på cubus, tog ut 3 klädpaket varav 1 var ett sånt här linne  fast i rosa, så sött! :)
Sen lite kläder åt Hugo och ett par skor från ellos till mig.
Sen mat.. Köpte en grillad kyckling, ska göra lite kycklingsallad och mumsa på här i min ensamhet ikväll. Ronny jobbar ju. : /

Hitta ingen hatthylla heller, vill inte ha vår gamla stora fula sak.. Men vi sätter väl upp den tills jag hittar nån annan..
Måste ju hänga upp jackorna nånstans, just nu ligger dom på sovrumsgolvet haha.
Sen ska jag sätta upp lite tavlor & spegeln i hallen.

Lägger ut bilder på mina inköp sen!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback