Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snurr

Nu har Marit, svärmor Carola, min mamma & syrran varit här, alla kom på en gång, var längesen det var så många här haha. Sen åkte dom & jag & Marit åkte till apoteket & sen snurra runt lite på stan..

har nyss gjort mat,, ska snart äta bara det svalnar lite..

Försökte ge Hugo gröt för första gången idag, det var lättare sagt än gjort..
Först tyckte jag det vart så jävla kladdigt, typ lim.. Så jag hade i mer vatten, det skulle va som puré typ,, men..
Var jättesvårt att få i Hugo nåt, vi hade på lite fruktpuré också så det skulle smaka godare, men det hjälpte ju inte.

Så inte vet jag om han inte tyckte om det, eller om han har ont i halsen kanske?
Han är ju förkyld..

Och tvättmaskinen har fått nå fel, jävla saker som ska krångla hela tiden!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback