Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Söndag..

Vakna 6 imorse av Ronnys konstiga väckarklocka som aldrig slutar pipa hehe,, fast man trycker av den så är det som att man bara har tryckt på snooz.. Wierd. Får väl läsa instruktionsboken lite bättre,, haha instruktionsbok till en simpel väckarklocka :P

Hugo vaknade då också, och verkade inte vilja somna om, så han fick mat,, sen efter ett tag somnade han.
Då hade jag hunnit sätta igång en tvätt, ätit å fixat lite, men sen vart jag också trött, så jag lade mig och fick sova ca 2 timmar. Det var skönt. :)
Vaknade vid 10, vi flyttade Hugo till våran säng och myste lite. :)
Sen gick Ronny & bytte blöja & gjorde alla morgonrutiner.

Ronny börjar bli sjuk, ont i halsen & i kroppen,, HOPPAS HOPPAS att inte Hugo eller jag blir sjuka!
Fan när ska alla förkylningar sluta gå runt runt?
Alla blir ju sjuka igen efter att redan har varit sjuk.

Jag har hängt 1 tvätt nu, gjort en till, har tvättat alla gardiner, vi har ju inte såå stor tvättmaskin så det får inte plats hur mycket som helst i liksom.. Men sen har jag massa kläder kvar,, ligger kläder i hela sovrummet, ibland orkar jag helt enkelt inte vika tvätten så då lägger jag den på sängen, sen kommer Ronny slänger ner allt på golvet..
Och så måste jag tvätta det igen, för det blir ju fan skitigt.. : /

Men idag SKA jag få bort allt, allt ska in i garderober. :)

Det var värsta soligt nyss, men nu är det lite moln, hoppas solen tittar fram igen!



Kommentarer
Postat av: linda

Jag håller också på med att tvätta..

och det tar tid..L

MEN DET TORKAR SNABBT UTE IALLAFALL!

2008-05-04 @ 12:12:14
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback