Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wihoo!!

Ronny ringde, han har fått lönespecifikationen, han får lön nu i maj redan. :)
Fast bara för 3 veckor, men det blir ca 9000, + föräldrapenning, och + hans aktivitets stöd för april.
:D :D
Oh my god, vad ska man hitta på tro? :P Det känns typ som att vinna på lotteri haha.
Vi ska sätta in pengar på Hugos konto, på vårt sparkonto, och köpa massa mat åt Hugo så vi har hemma.
Ersättningen är ju inte billigt direkt, den tar ju slut rätt fort.. Och nu ska vi börja med gröt & välling åt han.

Sen nästa månad när han får en hel lön, så ska vi nog köpa en ny tv. :)
Jag vill ha en ny soffa också, men vi får se när det blir. Hihi.

Det kanske låter skrytit, men jag är så glad så jag får liksom lov att skriva av mig! :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback