Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ååh

Har precis tittat på Du är vad du äter.
Jag blir så frustrerad, jag äter inte ens i närheten så mycket skit som dom äter,
men ändå så har jag gått upp i vikt, hur går det till?
Hur jag än försöker så funkar inget.
Okej vi åt pizza i söndags, vi äter sånt 1 gång varannan månad, det kan ju inte bero på det..
Och godis & chips kan jag bara äta typ 5 godisar och en liten näve chips så mår jag illa, så det äter jag inte ofta alls.
Bullar & sånt äter vi aldrig, eller jo kanske 2 gånger om året typ.

Jag blir så less, snart tar jag en kniv och skär bort magen,
nej då, men FAN vad jag blir sur.

Och jag rör mig hela dagarna, när vi lagt Hugo strax innan 20.00 så sätter jag mig ner och tittar på tv,
på dagen kanske jag sitter ner en halvtimme sammanlagt.

Jag vet inte, blir så ledsen..


Kommentarer
Postat av: Rosie

Men gumman då. krama om



ringer dig imorgon när jag har vaknat.

Är det ett nummer som slutar på 69 så är det jag. :D



Puss

2008-11-28 @ 03:36:32
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback