Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blandade känslor

Idag fick vi pengar,, och jag har redan ångest.
I mitten på månaden längtar man som fan tills man får pengar, sen när man får det är det inge kul alls :S
Det är väl för att vi har så mycket vi ska ut med den här månaden,,
försäkringar för nästan 2000kr, glasögonen, & massa annat.
Men det blir väl så nu när det snart är jul, alla julklappar, även om det inte är så stora summor så blir
det stora summor när man har många att köpa julklappar till.

Och nu ska inte nån tönt komma och kommentera att jag slösar pengar på skitgrejer!


När den här dagen är slut så har vi gjort slut på nästan 10 000 kr.
Fatta vad mycket pengar egentligen.
Men det är sånt som måste betalas.

Nästa månad har vi inte lika mycket utgifter iaf, känns skönt som fan.
Men då får vi pengar den 23 e, och då vill man ju inte ut & handla julklappar.
Så vi borde köpa allt den här månaden.

Det är inte billigt att ha en stor familj :S
Alla mina syskon, föräldrar,
Ronnys föräldrar, syskon,,
Hugo, Liam,,
Vänner,,
Ronny, Jag,,

+ att mamma fyller år den 20 dec..

Jaja, nu ska jag sluta skriva massa strunt.
Skriver mer senare, om nånting roligare :P

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback