Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bus :)

Igår var vi på ljusparty, köpte för nästan 500 kr. Bland annat 2 julklappar.
Sen fick Hugo presenter av sin farmor, hon har ju varit utomlands nyss, Det hette typ
Fuerteventura eller nåt sånt.
Han fick en t-shirt, foppatofflor, leksaker & godis.

Foppatofflor är ju det fulaste jag vet. :P
MEN dom var söta enbart för att dom var så små. :)

Försökte ta bilder, men Hugo var inte sugen på att samarbeta med sin mamma idag. :P

 


Nu sover Hugo, jag ska fortsätta med det jag höll på med, sy.
Har lagat Ronnys jobbarbyxor och nu ska jag sy in några av mina tröjor/linnen.

Ronny jobbar kväll den här veckan så ikväll kommer jag garanterat sitta vid datorn,
kanske till och med inne på msn, har inte varit inloggad där på säkert 1 månad.

Puss så länge


Kommentarer
Postat av: marlene

han e så söt:) puss

2008-11-17 @ 13:25:18
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: frida

gud vad skönt med semester. jätte fin tröja..läker färg. Har aldrig gillat eller använt sånna skor...inte min smak riktigt. men dem vart en riktig hitt runt om i världen haha.

2008-11-17 @ 13:25:55
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback