Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

El grejs

Har precis fixat elavtal,,
fan va krångligt det är,, jag kan ju ingenting om sånt haha, har ju bott där el ingått i hyran förut,,
men jag hoppas jag gjorde rätt. :P

FIck inte ut nån medicin, bankomaten funka inte, jävla skit grejer.
Så jag mår inge bra,, har inte ens nå alvedon hemma,,
mamma får komma hit sen..

Hugo sover, hoppas Ronny hinner hem innan han vaknar.
Jag ska vila.
Nu ska jag svara på Sabinas sms, de va ingen rolig nyhet hon skrev. :(
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Rosie

Men va faaaaan!!! Jag hade kunnat hjälpa dig med det Nina! :( Du har garanterat fått det billigare här!!!! :O

2008-11-11 @ 13:06:39
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback