Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:(

Förra inlägget blev folk sura över,, ta åt er ni, om ni vet att ni har gjort nåt så tar ni ju åt er?.. vet ni att ni inte har gjort nåt så tar man ju inte åt sig heller..

Men det är därför man inte ska skriva här när man känner på ett visst sätt, för folk missuppfattar fan allt.
Lite tråkigt bara, man borde ju kunna skriva av sig i sin egen blogg utan att folk ska tolka allt fel..

Och jag skrev att jag alltid har blivit sviken av alla, och ja det har jag.

Det är inte mitt fel om folk sviker en.

Och jag tror jämt att allt är bra, att vi har en sån bra vänskap, jag försöker att göra vänskapen lite bättre och försöker prata & höra av mig så man ska komma varandra lite närmre,

men om det nästan bara är från mitt håll så orkar man ju inte så länge.

Men det är väl så, man ska inte ha för höga förhoppningar, för man blir bara besviken.



Igår avlivades Svipp iaf, och allt är tungt just nu.
Han hade blåsljud på hjärtat. Han kunde fått medicin men eftersom han var så gammal så
kanske det inte hade hjälpt, och då hade han kanske mått dåligt av biverkningar,
och så hade han dött om nån månad iaf, han hade tynat bort.
Så det var lika bra att ta bort han innan han mådde så dåligt.

Tårarna bara rinner, jag är helt tom, bedövad på nåt sätt.
Mamma är så ledsen, usch jag tycker synd om henne.
Svipp var ju hennes barn, han följde till och med henne till jobbet..
Han var med överallt, så mänsklig på nåt sätt, så gosig, när man var ledsen kom han alltid och verkligen visade
att han brydde sig om en.
En sån hund kommer vi nog aldrig ha igen.
Världens bästa Svipp dog igår 14.07.




Pratade med Marlene & Anki igår, tack mina vänner för att jag fick prata av mig lite.
Även om det var genom sms.

Det märks då att Ronny inte är van vid sånt här,
han har ju aldrig sett mig gråta på det sättet.
Och han vet inte hur han ska göra tror jag,
men bara att han finns där betyder mycket.
Älskar dig!

Och nu känns ju allt ännu värre pga vissa folk som är sura.

Men jaja,
tack & hej


Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag är inte sur. Jag kommer och hälsar på så fort jag baaaara kan!



Puss å kram

2008-11-08 @ 14:28:18
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart du får prata av dig det vet du, gumman! Finns här för dig! Kram Anki =)

2008-11-08 @ 15:18:42
Postat av: frida

ja en blogg är väl till för att man ska skriva av sig..lite som ens egen dagbok. har man inte gjort något så har man inget att ta åt sig. Jätte tråkigt att vovven fick somna in. skönt för han men så jobbigt för alla övriga.

2008-11-08 @ 16:54:24
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback