Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:)

Efter typ en halvtimme så gick det äntligen att logga in på internetbanken.
Hur segt som helst.

Sen har vi varit och handlat lite mat, varit ner på stan och betalt glasögonen,
köpte en tomtedräkt som Hugo ska ha i jul, han får va tomte i år igen. :)
Fast dräkten han ska ha i år är ju lite större än den förra hehe. :)

Sen köpte jag en väska på Åhlens som det var halva rea priset på, 99 kr.
Nåt måste man ju få unna sig varje månad, eller hur?.
Och 99 kr var ju inte så dyrt.

Imorgon ska jag & mamma på ÖB och köpa fotoramar och julklappar till Hugo & Liam.

Nu ska jag gå och hjälpa Ronny sätta upp ljusslingan ute i trädet :)

Puss puss så länge

Kommentarer
Postat av: marlene

sv: men mina sjukpenninggrundade dagar e slut å vi klarar oss inte på det lägsta så därför har jag skrivit in mig på af så jag har bara aktivitetsstöd nu å lön inge föräldrapenning. puss

2008-11-25 @ 19:44:14
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback