Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Börjar med ett svar till Ida:



Nej men måste man dricka alkohol för att ställa upp? Man måste inte dricka alkohol bara för att visa att man bryr sig.. Även om vi ska ha fest så behöver folk inte dricka så jävligt, vi ska inte ha nåt röj här så vi blir vräkta..
Såna grisfester gick man på när man var tonåring, när man inte visste bättre. Jag iaf.
Och så kan väl den jag syftade på nån gång hälsa på, är det så mycket begärt att man vill att ens såkallade vän ska hälsa på?..
Vi har bott här i snart 2 månader och den personen har inte ens varit hit och den personen bor här i närheten..
Den visar inte alls att  den bryr sig, och vi har varit nära vänner..
Men inte längre..
Och den personen läser inte detta så ni som läser ska inte ta åt er, folk brukar ta åt sig helt i onödan fast dom borde veta att det inte handlar om dom..

Men skit samma..
Är svårt att kunna "prata" av sig här på bloggen utan att folk ska ifrågasätta allt..



Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart ska man ställa upp på sina vänner, det var absolut inte det jag menade!



Men det lät som du menade "nu kan jag dricka, så då borde mina vänner dricka med mig". Men jag förstod att det inte var så du menade därav ";)" gubben.



Jag menade ingenting illa om du trodde det.

2008-11-28 @ 10:00:31
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback