Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Grejs

OM DIG
namn;
Katarina, kallas Nina
ålder; 22
längd; 171 cm
hårfärg; Brunt
skostorlek; 40 beror på hur skorna är
glasögon/linser; Ja, men jag behöver inte ha dom hela tiden så det är skönt, men det är inte läsglasögon.
tjej, bh-storlek; 85D
favoritfärg; Lila & rosa
piercings/tatueringar;piercing i tungan, tatuering på skulderbladet
favoritdjur; Katt


VÄNSKAP/KÄRLEK/SEX
dina närmsta vänner;
  Har många, men Anki, Marlene, Helen, Sandra pratar jag oftast med.
har du svikit någon av dem; Ja det har jag nog, tyvärr så blir det så ibland, vare sig man vill det eller ej.
hur skulle dem beskriva dig tror du; Vet inte, snäll kanske :)
förhållande; Ja
antal du haft sex med; no comments.. alldeles för många kan jag säga. Ung & dum.
när hade du senast sex; I förrgår
ångrar du någon sexpartner; Ja oja
har du varit kär någon gång; Ja
har du varit förälskad i någon; Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet; Ja absolut


FAMILJ
har du syskon
; Ja
hur många och namn; 6, Adde,Mattias,Jessica,Thomas,Anders & Lars.
bor du hemma; Hos mig ja, men inte hos föräldrarna
vem av familjemedlemmarna är du närmst; Mamma
har du djur; 3 katter
har någon dött i din släkt; Närmaste är farfar
har det hänt någon i din familj något; Ja tyvärr


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback