Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hehe

Jag läste min fd grannes blogg, Emelie  ,
tydligen har det varit ett jävla liv i gamla lägenheten.
Så dålig stil, att det första man gör när man flyttar in är att ha världens fetingfest och vägrar sänka ljudet när både grannar & securitas kommer dit, till och med polisen var dit.
Hoppas han får flytta därifrån snart :P

Men det känns lite mysko ändå, i min lägenhet liksom,,
vi bodde där i bara 1 år men under det året hände det så otroligt mycket saker och
vi har så mycket minnen därifrån,,
det tar väl nån månad innan man har kommit över det. :P
Och att istället för där så bor jag här.

Hehe lite krångligt kanske, men jag vet inte hur jag ska förklara..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback