Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemma

Nu är vi hemma igen, vi fick då en redig promenad.
Gick härifrån ca 14.15 och kom hem ca 18.15.
Man går ju tipspromenad i alla affärer här i noret, och så tittade vi lite och så ska man leta reda på frågorna också.
Lite kallt var det, men det gick bra ändå.
Haha jag halkade när vi skulle upp för en backe, fy fan va pinsamt!
Hatar verkligen att halka & ramla :P

På vägen hem köpte vi pizza, så efter den där promenaden kunde vi äta pizza med gott samvete iaf :)

Nu badar Hugo, Ronny får passa idag. :)

Han kommer nog somna gott ikväll efter all frisk luft han fått idag, det kommer nog jag med hehe, nu när man sätter sig ner kommer man bli skittrött.

Imorgon ska jag ringa lite samtal, fixa tatueringstid och ringa tandläkaren.
Jag kan inte skjuta upp det fruktade tandläkarbesöket längre, har inte varit dit sen jag fyllde 20, snart 3 år sen.
Men jag har aldrig haft nå problem med tänderna heller så jag har inte behövt gå dit.

Jaja, puss puss & hej hej

Kommentarer
Postat av: therese

hej gumman hur e det?själv är det bara bra.vi kanske kan tatueras och efter varandra..hadde vela gjort en till.

kram

2008-11-23 @ 22:54:14
Postat av: Jessica

Usch tandläkaren..:(

Brukar höra när gamla gubbar och tater är där så har de liksom fått betalar 2000:- Och man bara Öööh?? Sååå jäkla dyrt för att göra nåt... alltså det är sånna priser..<3

2008-11-24 @ 07:10:56
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback