Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I wonder..

Satt och funderade lite igår,
nästan alla negativa anonyma kommentarer jag har fått var om nåt inlägg där jag skrev att Ronny hade fått löneförhöjning.
Då kom avundsjuka fjollor och menade att jag gjorde slut på hans pengar.
Men det var tydligen ingen som tänkte på att jag hade egna pengar?!..

Sen skrev jag att vi har gemensam ekonomi & så,
då kommenterar nån som om att jag inte vet vad gemensam ekonomi är.
Jag & Ronny har haft delad / gemensam ekonomi i nästan 3 år nu.
Jag vet vad det betyder, så ni behöver inte tro att ni vet mer än mig.

Och lite irriterad blir man ju, ni har ju faktiskt inte ett skit att göra med vad vi gör med våra pengar.
Och ska ni ändå lägga er i så kan ni väl ändå va vuxna nog att stå för era åsikter, och skriva ett namn eller mail istället för " hata nina klubben". Eller ioförsig, ni/du verkar ju bara va 12 år gammal så du vet nog inte bättre ändå.

Äh orka, ska ni kommentara nåt mer negativt om mig, mitt liv & min familj så raderar jag dom kommentarerna utan att ens ta ett knyst åt mig.

Och, vad tjänar man på att skriva elaka saker till andra?

Kan nån svara på det?

För om man mår så dåligt så man mår bra av att såra andra så borde man nog söka hjälp.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Mehh shit alltså.. Jag o ola har haft gemensam ekonomi i snart 4 år.. ? Är väl inget fel på att ha det..men det är säkert sånna idioter som bor hemma hos mammsen och inte fattar hur ett liv i hus/lägenhet går ut på.. GAhhh,.. <3

2008-11-12 @ 13:14:09
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback