Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag

Börjar med att svara på Therese´s kommentar,

försäkringen på katterna är agria och jag betalar varje halvår.
Eftersom 1 försäkring kostar ca 700 kr, och vi har 3 katter, så blir det rätt dyrt,
ca 1000kr / halvår..
Ska skicka sms till dig sen :)





Annars idag då, gick upp med Hugo, duschade medans Hugo åt välling, åt lite frukost,
fixade tvätt,,
sen vaknade Ronny, och då vart jag trött och vilade en stund..
Sen har jag fixat lite här hemma, gett Hugo lunch, nu sover han..
Vid 14 kommer mamma och skulle va här ett par timmar.
Bra de, så Hugo får busa lite med henne också :)


Jag känner för att lyssna på bra musik! Men hjärnan står still just nu,
vet inte vad jag ska lyssna på :P

På radion är det bara skit just nu, en låt som jag hatar är Beyonce- if i were a boy. Den är hemsk, bara skrik.
Lika med Alicia Keys, kommer inte ihåg vad låten heter men den är hemsk den med. :P

Vissa perioder är det massa bra låtar på radion, sen andra perioder är det bara skit,,
Och allt på radion tröttnar man på efter en dag med radion igång,
dom spelar sönder alla låtar på en gång.
Lite tråkigt.

Nej nu ska jag sluta snacka goja.
Puss & hej då



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback