Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite gladare toner

Ett lite gladare inlägg kan jag ju göra..

Vi såg på The Rocker igår,
den va rätt okej.
3/5.

Och så åt vi chips, dip, lite choklad & läsk.
Fy va gott det är när man verkligen kan unna sig med gott samvete :P
Jag tycker att man får göra det, även fast man har ett x antal kilo att gå ner.
För lite njutning i tillvaron måste man ju ha. :)
Det måste alla ha.

Som tur är så äter vi sånt jättesällan,
jag kanske äter chips med dip en gång var tredje månad.
Läsk dricker jag typ 3 gånger / månad,,
till skillnad från Ronny som kan dricka 2 liter cola på en dag. :P
Och godis, (äter bara choklad), äter jag kanske 1 gång / vecka, och då bara nån bit.

Som jag och Marlene har pratat om, det är så frustrerande för man äter inte så onyttigt men det tar då fan en evighet innan man går ner i vikt.
Jag vägde mig förra veckan, jag fick en chock, jag hade gått upp 3 kg.
MEN jag har minskat massa centimeter runt magen, armarna osv,
så det är bra ändå :)
Har ju varit väldigt intensiva veckor med flytt, få upp allt, fixa fint innan kalaset, alla dagar med kalas, städande efter allt kalas, & massa mer.
Har setat ner kanske 2 timmar/dag bara,
men det är skönt när man håller igång så. :)
Synd bara att man inte har lika mycket att göra lika intensivt nu framöver..

Jaja,
skriver nog mer sen.
Blev inte en så lång blogg paus för mig tydligen haha.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: okej då vet jag.. men det är väl klart att man tar åt sig..:/ OKej det var dumt att inte skicka ett grattis-sms..:( verkligen.. jag vet faktiskt inte varför vi inte gjorde det, om det blev hinder eller annat dumt.. Förlåt..

2008-11-08 @ 15:31:12
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: okej, fan de är ju dåligt :P hehe .. vi köpte den på leksaksaffären i noret

2008-11-09 @ 12:31:14
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: AnnMarie Larsson

heej vännen <3

jag ska ha ljusparty den 20e kl 18.00

har du lust o komma?? =)



KRAAM

2008-11-09 @ 22:04:36
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Postat av: Rosie

Saknar dig gumman. :(

2008-11-10 @ 18:09:37
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback