Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Några dagar..

Det var några dagar sen, har inte orkat brytt mig om internet över huvudtaget.

Kan sammanfatta lite smått,,

Lördag: Blev bjuden till Sabina & Patrik, var jättetrevligt, vi satt och drack lite och så :)
Sen på vägen hem mötte jag massa folk, då hade Johnny fest, han bor ju här bredvid oss..
Så jag tänkte att jag skulle in dit och säga hej, hehe sen helt plötsligt var klockan 05.30. :P
Då gick jag hem.

Söndag: Mådde som jag förtjänade,, det är inte bra att det blir så sent alltså, tar fan evigheter innan man blir normal igen. Fick inte behålla lite vatten ens förräns vid 19 tiden..

Måndag: Marlenes Andreas fyllde 25 år så vi var dit och sa grattis och fikade lite. :)
I helgen kanske vi ska bjuda dom på tacos och så ska han få en roligare present än vad han fick igår. :)
Hade världens huvudvärk igår så jag orkade inte anstränga mig så mycket..

Idag: Har världens huvudvärk igen, sitter nu och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan ringa vårdcentralen.
Kom på att Hugo smällde in sitt huvud i mitt huvud för några dagar sen, alldeles bredvid ögat där man är lite känslig..
Och jag har haft ont sen dess.. så det är väl lika bra å kolla upp, om det inte är på grund av det så kanske jag kan få nån medicin iaf som jag kan ta när jag får min hemska huvudvärk som jag får några gånger varje månad..
Alvedon & såna funkar inte..
Jag är fan aldrig till sjukhuset, så det skadar väl inte att ta en koll, var ett år sen sist typ.

Nu ska jag svara på en löjlig kommentar,, be right back..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback