Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nattuggla

Igår när Ronny kom hem så var han inte så tyst som han borde vara,
så är det nästan varje kväll när han kommer hem runt 23.30 tiden. Irriterande :P
Hugo brukar vakna, men somna om igen.
Men inte igår, då var han jätteledsen, så vi tog upp han så han fick lugna ner sig lite.
Han var så kramig och gosig :)

Sen när vi lade han igen så trodde vi att han sov, sen helt plötsligt gör han ett sånt där glad tjut som han gör ibland hehe, och så låg han och pratade,, det var kolsvart, inte en enda lampa tänd i hela lägenheten,, vi hade ju också lagt oss..
jag vet inte varför han lät, om han pratade i sömnen,..
Jag fick mina störda tankar som vanligt när vi ska sova, att han säkert pratade med ett spöke.
Haha. Jag är så fjollig ibland. :P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback