Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Noep

Får väl se om det  blir nån fest,, är så trist, när man väl ska ha nåt, och inflyttningsfest, så vill typ ingen komma,,
då vet jag , då ska jag inte ut med er heller när ni frågar.
Nog kan vi få ihop folk, men dom som betyder nåt är ju viktigast..
Rosie, jag hör av mig om det blir av eller inte.
Vore kul om vi kunde ses :)


Igår så handlade vi massor, jag älskar att handla julklappar, men det måste kännas bra, jag köper inte vilket skit som helst och ger bort liksom.
Sen var vi hemma och grejade med lite av sakerna vi köpte till vårat hem.

Idag vaknade jag före Hugo igen, jag vaknade 9, Hugo vaknade 9.30 :)
Han är trött nu när han håller på å ska gå så mycket, det tar mycket på hans lilla kropp.
Världens bästa Hugo ♥

Nu ska jag diska & göra lite fint, sen idag får vi besök.

Tack & hej..


Kommentarer
Postat av: marlene

hade jag inte redan bestämt att jag skulle bort på fredagen så hade jag mer än gärna kommit:D

2008-11-27 @ 12:33:25
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jag jobbar då varenda helg till jul, så jag kan faktiskt inte, och kan inte göra nåt åt det.. Tycker själv det är jävligt surt men så är det nu..



kram

2008-11-27 @ 14:22:28
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback