Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Promenix

Nu har vi varit på promenad & handlat lite.
På vägen dit gick vi mot Färnäs, och in till Ronnys pappa en sväng, sen till Ica Maxi.

Fan va nervös jag var när vi gick dit, gångvägen är ju bredvid skogen, där björnar brukar va..
Och så gick Ronny och retades, den jäveln :P
Men vi såg ingen som tur var.

Många säger " dom är räddare för dig än vad du är för dom" och "dom kommer inte göra illa dig" och bla bla bla.
Vad vet ni om det?
Björnar har attackerat förut.
Om det är en björn som virrat bort sig och är här omkring kan den känna sig hotad och bli störd,
och så finns det faktiskt björnar som har psykfel i huvudet haha,
jag litar inte ett dugg på att dom inte kommer attackera,
för man vet faktiskt aldrig!


Träffade Kim på vägen hem, var jättelängesen jag träffade henne, men vi måste ta & ses snart. :)
Jag måste hälsa på i deras nya lägenhet, om jag vågar gå dit, alltså genom skogen till hindriksheden :P

Nästa vecka ska jag träffa Lena också, har inte träffat henne på nåt år, så det ska bli jättekul. :)

Nej nu ska jag kika vidare, måste passa på medans Hugo sover..





Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: jo precis, men de mesta timmarna jag kommer att jobba är i december, och det får jag ju u januari haha.. Så kan der vara, jo jag är jätteglad att få jobba klart jag är.. hihi.. haha.. usch de där djuren ska ju vara i skogen tycker jag.. hihi, men jag tror jag hade fått mer hjärtattack om jag ser en varg än en björn, vargar tycker jag har mycket sämre ryckte på något vis.. <3

2008-11-20 @ 14:08:34
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback