Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skoj skoj

Syster kom hit, sen helt plötsligt kom brorsan också, det var kul, verkligen en överaskning. :)
Dom har praktik båda två, och han är här borta på nå lastbilsföretag, Jessica är ju på Ica maxi,,
Han skulle komma hit resten av veckan på lunchen, det tycker jag är kul! Vi ses inte så ofta annars.

Sitter och väntar på att Ronny ska komma hem, Hugo vaknade när Mattias och Jessica kom så han fick lägga sig igen efter en stund, så han sover nu.
Han får va hemma med Ronny när jag handlar,,

Idag funka internetbanken iaf, så nu har jag betalt massa räkningar,
som det ser ut nu så får vi mer pengar över än vad jag trodde, skönt :)


Föresten, vi funderar på att ha en sen inflyttningsfest på Lördag,
Ronny börjar ju med leverproverna i december, så då blir det hans sista fylla hehe,
och så är jag på partyhumör.

Men, är det nån av mina vänner som läser detta som är intresserad av att komma?
På lördag, den 29/11.




Kommentarer
Postat av: marlene

jag ska till kim å ta ett glas vin på fredagen å jag tror inte min sambo blir så imponerad om jag ska ut på lördage:P

2008-11-26 @ 15:16:02
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Självklart. :D

Kan jag Erika och Markus komma? (:

Puss

2008-11-26 @ 18:28:06
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback