Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Städa städa

Har setat här en liten stund nu, Hugo sover så jag måste passa på & bara sitta lite.
Har pratat på msn, är lite skoj nu när jag börjar logga in ofta igen :)

Sen när han har vaknat ska jag försöka & dammsuga, är inte det lättaste när man har en son som älskar att leka med dammsugarslangen. :P
Sen torka golven,,

Det snöar ute, men det försvinner nog på en gång.
Men man börjar få lite julkänslor när man ser snön virvla ner från himlen. :)
Jag älskar att det är så mysigt,
runt jul så är det så härligt att va ute & gå i mörkret och se alla lampor & allt julpynt överallt :)

Jag ska försöka julpynta massor i år, Hugo kommer garanterat gilla alla ljus slingor & sånt :)

 



Man kanske skulle köra på en rosa jul i år?
Njaa.
Nog för att jag tycker om rosa saker, men julen ska väl ändå va lite traditionell,
med dom vanliga mysiga färgerna, guld, silver, rött, grönt osv..

 

En rosa gran är lite snyggt på nåt sätt, men jag skulle inte vilja ha det ändå.
En vit däremot kan jag tänka mig att ha, det kan va jättesnyggt med en vit gran & rätt pynt till. :)

Men jag tar nog min gamla gröna gran ändå..

Vad har ni för julgranar?
Fejk, äkta?
Gröna, rosa, nån annan färg?


Kommentarer
Postat av: Rosie

Åååh jag vill ha en ROSA! :D

2008-11-19 @ 16:06:10
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: frida

Det ska vara äkta gröna(kalle anka)granar och med kalle anka menar jag täta och fina granar. brukar vira tjockt klitter runt granen och sen blandade kulor som har hängt med i hur många år som helst.

2008-11-19 @ 16:23:10
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback