Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tur..

..Att jag har er, mina gulliga vänner både irl och här på bloggen, tack för era kommentarer :)
Man blir så störd på folk som kommenterar anonymt,
stå för det ni säger istället.


Snart ska jag & Hugo ut på en liten promenad, ska till apoteket och ta ut lite kortisonspray,
vårdcentralen tror det är bihålorna igen,,
har haft problem med dom jättemycket, men nu var det ett tag sen så jag kommer inte ihåg riktigt skillnaden på bihålsinflammation och migrän,,
Hoppas det hjälper iaf!
Är så jobbigt att ha sprängande huvudvärk hela dagarna när man samtidigt ska orka leka med & ta hand om Hugo.

Puss så länge :)

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag kommenterar inte anonymt. :D

Vad kul det var att få höra din röst igen. Det var ett tag sen nu.



Puss

2008-11-11 @ 13:10:34
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback