Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vi ser det snöar..

.. ja idag snöar det igen. Men nu känns det bättre än sist, nu är det mer acceptabelt,,
det kändes för tidigt förra gången.

Har äntligen kommit på vad jag ska ge Adde & Kerstin, och Mattias & Maria i julklapp, det känns så skönt.
Dom är dom svåraste att komma på vad man ska ge,, ska man ge till dom som ett par eller nåt till var och en liksom..
Men nu har jag löst det. :)

Och så har jag kommit på att jag ska göra egna julkort i år, perfekt  för mig, älskar pyssel.
Ska bli kul, många tror inte att jag är så kreativ som jag är.
Men det ska bli kul att förvåna vissa i "familjen".

Sen ska vi på ljusparty hos mamma, ska köpa lite teljus hade jag tänkt, och så var det nåt bra erbjudande nu.

Jag har funderat på om jag ska ha ett ljusparty sen, men det är ju så svårt att få ihop folk.
Dom man känner som är intresserade av sånt där har ju inga pengar,
och ärligt talat så är det ju helt onödigt att ha ljusparty om typ ingen köper nåt.

Men jag förstår dom, man har inte råd med mycket där iaf. :P
Finns nästan likadana ljusstakar på ÖB hehe, till flera hundra kronor billigare pris.
är väl ljusen som lockar mig, dom luktar ju så gudomligt gott :)

Synd att grejerna i partylite är så jävla dyra, och att kraven är höga, man måste sälja för över 2000 och se till att nån mer ska ha ljusparty, det är inte lätt att komma upp till 2000.
Dom säger att "aa det är så lätt att blir kvalificerad bla bla",, nej det är det inte. :P
Men jag är beroende av doftljusen,
utan dom är det inte lika mysigt hehe :)


Nu ska Hugo få lite frukost,
Puss puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback