Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ååh

Hugo har kommit in i en vägra-äta-period.. igen..
så jobbigt.
Får inte ens i han gröt, och det slinker ner hur lätt som helst annars.
Jaja, är bara att stå ut.

Rensade väskan nyss, hitta min stegräknare,, fan jag glömmer ju jämt bort den när jag är ute å går. :P
Måste komma ihåg den nästa gång så man har lite koll :D

Ikväll är det säsongstart av Cityakuten,, kommer va sorgligt när hon dör :(
Vet inte om jag vill se de, kommer väl sitta här i min ensamhet och böla hehe..

Min mor va så snäll och hjälpte mig att packa idag, porslin, burkar & sånt tråkigt.
Så nu har vi bara det nödvändigaste framme, några tallrikar, glas å så..

Bye så länge

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback