Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

BVC m.m.

Har inte haft tid att blogga nåt idag..

Var på bvc, Hugo väger nu 10100g och är 77,5 cm lång.
Han ligger precis på "normal" på kurvan så jag hoppas han håller sig där nu och inte nedanför.
Men han är längre än vad ettåringar brukar va.
När vi kom in dit så sa hon " ååh men Hugo som är 1,5 år",
jag sa då " nej han är inte 1 än" :P
Hon ba " just ja det är han som ser äldre ut än vad han är".
Lite skoj :)
Han fick sista vaccineringen som dom får första året, han vart lite ledsen men det gick över fort,
sen somnade han i vagnen på väg hem.

När vi kom hem fick han sova klart i vagnen ute, så skönt att kunna göra så :)
Jag är såå glad över att vi inte har nå jävla trappor nu haha.

Sen kom kusin & faster, det var lite nervöst, har ju inte sett dom på år å dar, men de gick bra och trevligt var de :)
Jag fick en blomma i inflyttningspresent :)
Hihi det behövs, det fattas i sovrumsfönstret och i Hugo´s rum, så det var välkommet :)

Sen har jag handlat & plockat upp grejer här hemma, myst med en gapig Hugo,, han hade lite biverkningar från sprutan tror jag,, första & andra sprutan har han inte fått nå biverkningar alls, men nu var han mer gnällig..
fast jag vet inte, det kan bero på nå annat också, är så svårt att veta :P

Nu jobbar Ronny, jag lär väl sitta här tills han kommer hem,
är lite mörkrädd haha, har dragit ner alla persienner och sitter här och tittar lite.

Nu ska jag nog lägga in lite bilder, de var ett tag sen :)

Kommentarer
Postat av: frida

kul att ni har börjat komma iordning. vore kul att se bilder på lägenheten. Våra barn är lika stora hihi. leon är bara 2 cm kortare.

2008-10-20 @ 21:33:22
URL: http://frudernmar.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback