Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En orolig hugo?

Hugo vaknade flera gånger inatt och gnällde, han brukar inte vara så..
Han kanske är lite orolig nu när allt är så konstigt, han förstår nog inte riktigt..
Alltså allt ser så konstigt ut här med kartonger & säckar överallt.

Jag förstår han, jag mår dåligt jag med när jag ser hur jävligt  det ser ut här.
Det är det som är jobbigast med att flytta, jag blir så frustrerad för jag vill bara får bort allt som står i vägen, men det går inte. :P
Jag har ju städmani & bakteriefobi annars :S
Jag hatar att lägga kläder & sängkläder i säckar,, när vi har flyttat ska ALLT tvättas.
Även fast det redan är nytvättat.

Och allt blir ju rubbat när man ska flytta,, den inre harmonin störs :P

Nu ska jag leta reda på usb sladden och lägga in lite bilder :)


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag har inte heller köpt några men jag har planerat att köpa dem : )

2008-10-13 @ 11:01:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback