Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En suris

Har varit på stormyren idag igen, gjorde ren ugnen, frysen, lite fler skåp, fönster & dörrkarmarna..
Så det minskar iaf,,
men just nu vill jag bara att de ska va klart, orkar inte flänga dit varje dag,,
jag vill ha energi kvar så jag kan fixa allt här, har inte fått upp allt än.
Och det tar faktiskt rätt mycket av krafterna att grovstäda en lägenhet.

Appropå det, jag åt nästan ingenting imorse innan vi gick , och såklart tog energin slut, så när vi skulle gå till willys innan vi gick hem så var jag en riktig surpuppa. :P
Fy fan va arg jag var, hade sån ilska i mig så jag nästan hade kunnat gett nästa människa som vi mötte en smäll haha.
Ett tecken på att hormonerna inte har blivit normala än. :P
Och så var jag så arg på Ronny, för ingenting. Han hade inte gjort nånting , men jag kände verkligen för att skälla ut han där. :P
Oj oj, va pinsamt egentligen, jag är ju inte sån annars, skulle aldrig kunna va elak mot oskyldiga människor.

På vägen hem sen så gick jag där och mumlade för mig själv, helt knäpp. :P

Sen fick det bli makaroner & korv, det gick fort att tillaga och sen var jag gamla vanliga Nina igen :P

Näringsbrist + hormonrubbningar efter en graviditet går inte ihop.


Nu sover min söta son, Ronny har åkt till jobbet, och jag ska leta reda på gardinstängsgrejerna så jag äntligen kan få upp lite gardiner i köket & sovrummet.

Kommentarer
Postat av: marlene

haha känner igen mig i humöret:P fast jag e så ganska ofta:P hihi puss

2008-10-22 @ 14:48:58
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback