Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Finally!

Mora strand gubben var hit igen, nu hade det funkar bra med eltejp,, haha ja du, det är då inga lyx lägenheter man bor i ^^
Fan va han babbla på, om hans son, hans sons katt & massa,
jag bara "jahaja" typ. :P

Mamma kommer hit sen och skjutsar mig till maxi, ska hämta ut ett stort paket, det vill jag inte frakta hem på vagnen. Måste köpa säckar också, så jag kan fortsätta packa ner kläder, sängkläder å sånt..

Fan hur ska jag klara mig sen, utan min klädkammare, vart ska allt få plats?
Här finns det 5 garderober, sen ovanpå dom är det skåp, och min klädkammare,,
där borta är det typ 4 garderober totalt..
Måste köpa en alltså. Och typ ett linneskåp att ha sängkläderna i.

En tripp till Ikea hade inte varit fel,, nån som har lust att följa? :)
I november hade jag tänkt åka och shoppa dom sista julklapparna, typ i borlänge, gävle eller nåt.
(har ju nästan alla julklappar klara redan haha).

Nu i oktober kommer vi inte ha råd med såna utgifter,,
måste köpa massa grejer, göra tårtor & så..
Det kommer ju komma mellan 30-40 personer på Hugo´s kalas, men vi har delat upp det i 3 tider.
Så jag ska storbaka sen, bullar, flera tårtor å så.. ska bli lite kul :)


Jag är glad iaf att Hugo föddes efter löningen haha.
Jag själv fyller år 12 Mars, och jag vet hur trist det är när man är liten och vill ha massa presenter å så,
mammas lön har ju liksom gått åt redan då och jag har inte fått så värst mycket grejer..
Men visst jag har överlevt det också. :)

Aja, nu ska jag göra lite nytta.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback