Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fixat

Vi flyttanmälde bredbandet för en vecka sen, där på nätet står det att dom skulle ringa upp och bekräfta det.
Men ingen har ringt, så jag ringde nu och det var fixat redan :)
Det skulle ta 2-4 veckor att flytta bredbandet,,
hoppas det går fort. När vi flyttade hit tog det precis 1 vecka.
Vi flyttar ju på fredagen, det mesta iaf tror jag . Ronnys pappa skulle hjälpa, och så tror jag Ronny skulle fråga Henkan?..
På Lördag kan typ ingen hjälpa till,,(folkrace,dop å så..)
Så vi får försöka flytta så mycket vi kan på fredagen och resten på söndagen när mina bröder, Hans, & co kan hjälpa till.
Vi ska nog flytta sängen & sova där borta på fredagen, skoj skoj.
Lite läskigt bara, jag är inte van att bo på markplan hehe,
kommer känna mig uttittad eller nåt nu när folk kommer kunna glo in :P

Men veckan efter där så jobbar Ronny kväll,, vad ska jag roa mig med på kvällarna då då om inte bredbandet har kommit igång?! : /
För jag kommer ju inte orka packa upp å greja precis hela dagarna,,
och så tar det ju inte så lång tid å få upp allt ändå..
När vi flyttade hit tog det några veckor å få upp allt, men då var jag ju höggravid så jag hade typ ingen ork,
ont i ryggen & så fick jag inte slita för mycket eftersom Hugo skulle komma ut vilken dag som helst. :P

Men nu kommer det nog gå fortare att få upp allt :)
och nej, jag fick inte så värst mycket hjälp av Ronny..

Jaja, nu snart kommar syrran hit och hälsar på :)
Hugo sover.
Puss


Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag vill också flytta! O.o



Jag vill också ha en liten bäbis. Du anar inte hur avundsjuk jag är på dig Nina. :( Det känns i hela min kropp. Jag vill bli mamma!! Men först lägenhet, kanske hitta en kille. ;) Det kanske hjälper. xD



Hr du sett min nya bloggdesigh btw? (:

Puss & Kram

2008-10-10 @ 12:58:26
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv:

Man laddar ner det gratis från internet jag har GIMP2, jag vet inte hur man göra det för det gjorde syrran åt mig, för jag fattar nada.. haha..

jo foten blir bara bättre och bättre som tur är.. :)

2008-10-10 @ 16:09:10
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback