Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Fredag idag, och Ronny är ledig, skönt de.
Har myst med våran pruttunge, han är lik sin far, det kan jag lova :P
Nu snart ska jag äta frukost,,

Min bror skulle hit med pengar igår, men jag såg inte en skymt av Mattias :P
Får hoppas han kommer idag så vi kan äta nå gott i helgen, är panka annars.
Mamma får lön på tisdag så då får vi mer pengar, hon har ju lånat av oss.
Är rätt bra å göra så, då vet man ju säkert att man har pengar sen :)

Känns rätt skönt ändå, nu har jag laddat upp inför vintern, är väl därför vi är panka nu haha.
Hugo har alla vinterkläder han behöver, jag också, är bara Ronny som ska ha en jacka eller nåt men han bryr sig inte så mycket, han är tråkigt när det gäller sånt :P

Nej nu kurrar magen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: hej.. ja vi fick åka på akuten igår, ola gjorde illa sig påjobbet, han vrickade till foten på nåt vis, sen på kvällen så vart det mer svullet och han skulle gå på toa men sen så kom han fan inte ut. han skakade av smärta, och då trodde vi att det var nån spricka för brutet var det inte för han kunde gå..men sen åkte vi dit och han fick den röngtad så det var ingen spricka,så jävla skönt, men han fick inte gå till jobbet idag, skulle vara hemma och vila, ochnu så är det lite bättre. vi får väl se..:)

SV2:

hihi tycker du det :P Jag har ett program som heter gimp, (en idiotversion av photoshop) hihi.. funkar jätte bra :)

2008-10-10 @ 11:16:28
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: ja de har han. ja de har varit jobbigt, men de är mycket bättre nu, förut va han inte vaken utan att skrika, nu kan man mer avleda honom så de är bra :) ja de brukar vara i ca 3 månader så :) hehe ja precis, å de hade jag aldrig klarat. skillnad om man ska iväg en snabbis å handla åså.. ja precis, å sen känner man att man blir mycket gladare om man har träffat någon nära vän som följt med lixom :) å de är ju bara posetivt :)

2008-10-10 @ 11:44:59
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback