Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fy fan

Igår hade jag då världens huvudvärk, fy fan.

Helen, Henkan & lilla Ida var hit och hälsade på, under den tiden hade jag faktiskt inte så ont. :)
Men efteråt, då Hugo hade somnat och jag låg i soffan och slappnade av, då jävlar.

När jag har sån huvudvärk så brukar jag ha det på högra sidan i huvudet, hela sidan från nacke till typ ögat.
Och ett tag kändes det som att ögat skulle pluppa ur haha.
Jag har lärt mig litegrann hur huvudvärken är, har haft sån hemsk huvudvärk jätteofta det här året.
Det började när jag ammade, jag satt och spände mig så jag fick världens värk i axlarna.
Sen efter det så har det hänt så mycket så jag är så spänd hela tiden,, + stress.

Och nu har jag sovit med en annan kudde typ en vecka,, jag brukar ju ha en platt jävel, men nu tänkte jag försöka ha en tjockare.. Men jag har haft ont i nacken hela tiden så det funka inge bra, och jag tror att det var det som orsakade gårdagens huvudvärk.

Jag har så länge jag kan minnas alltid sovit med en platt kudde, eller ingen kudde alls.
Min rygg & allt är väl vana vid det.

Så när jag lade mig igår ca 21.30 så bytte jag tillbaka, och idag har jag inte ont alls, inte ens i nacken :)

Jag håller tummarna på att det inte blir nån huvudvärk under dagen! :)
Jag är då pigg, Hugo vaknade 06.05, och fick välling och sen var han pigg som en mört som vanligt. :P

Det ska bli så skönt nu när Ronny jobbar morgon igen, gå och lägga sig runt 21.00, och va pigg när Hugo vaknar mellan 06-08.
Och så är jag pigg och kan packa å greja på dagarna.

Jaja, 
vad händer idag då?


Kommentarer
Postat av: Rosie

Vad skönt att det vart bättre med kudden då. (:

Kommenterar alla inlägg i wtt nu. ;) Att Hugo skriker kan han ju också göra bara för att han inte får som han vill? Jag är inte proffs på barn, men det är vad jag tror. ^^

Jag ska se om jag kommer till Mora snart och hälsar på. Men det kommer förmodligen bli i den nya lägenheten. :D



2008-10-11 @ 12:29:48
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback