Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hellooo

Hade inte tid att skriva så mycket igår eftermiddag/kvällen,,
och nu på morgonen var blogg.se avstängt för driftarbete.

Men nu så :)

Fixade massor i köket igår, inredde med rosa hehe. Kommer bild sen.
Sen såg jag mitt älskade desperate housewives, åå va kul att det har börjat igen, den här veckan är det massa säsongstarter på tv :)

Har nyss haft lite tjafs med min syster,, ja vad ska man säga,, Jag längtar tills om typ 5 år när hon är på samma stadie som jag,, då hon är lite mer mogen..
Vi är så olika vi 2, hon är såå lik sin pappa & sin pappas släkt, dom har ett speciellt drag..
Men men, jag älskar henne ändå ;)

Nu ska jag slå in lite tradera grejer, och läsa lite bloggar, har knappt läst nån blogg alls på flera dagar.
Puss så länge

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback