Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi =)

Tack för alla grattis kommentarer till Hugo! :)

Och ni som kommenterar med "ha en trevlig kväll" och "vill du ha hjälp med din design",, tyvärr men jag tar bort era kommentarer,,

Jag lade mig kl 21.30 igår, så idag vaknade jag före Hugo, ca 7.30. :)
Ska städa, baka, göra tårta & så, det kommer besök vid 14-15 tiden.
Min lillebror Mattia, hans tjej Maria & deras kompis Jocke kom hit igår kväll,
Hugo vart såå glad :D
Gu va presenter han redan har fått :)
Tur att han har eget rum så alla får plats :)

Idag skulle han va med i Mora tidningen ( för er som inte vet så kommer den ut mån, ons, fred..)
Och så har min farmor nominerat han på radion som är här i mora, hoppas han vinner en tårta :P
Så slipper jag göra en iaf hehe,
sammanlagt så kommer det gå åt 5-6 tårtor dom här dagarna..

Och fy vilket väder, det snöar massor idag igen, och blåser så det låter som om huset ska braka ihop :S
Jag är inte van vid det, på stormyren knakade det inte när det blåste ute hehe, nu bor vi i trähus..

Marlene m.familj har flyttat nu också, det känns faktiskst tomt när hon inte finns bredvid mig.
Även fast vi bara bott bredvid varandra i nästan 2 veckor så har man liksom blivit van att vi bodde så nära.
Men nu bor dom ju inte så långt bort heller, på lingonstigen alldeles bredvid våran stig :P

Nej nu har Hugo ätit upp vällingen och ropar på mamma :)
Puss, bilder kommer idag eller imorgon,, eller på söndag, vi får se när jag hinner..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag = seg på att svara =S

Du har så rätt så. Det sjuka är att det är personer som JAg känner som skrivit detta och som sklrivit detta om en person som jag känner, men inte dem. Det är så sjukt löjligt hur som helst. =)

2008-11-01 @ 15:08:26
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: frida

hohoropar efter nina

ville bara gratulera Hugo på sin namnsdag :)

2008-11-03 @ 10:38:20
URL: http://frudernmar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ursäkta om jag är korkad nu, men varför tar du bort "trevlig kväll"?

2008-11-03 @ 14:27:39
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback