Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hus..

Det är så många som ska köpa hus just nu,,
jag vill inte bo i hus..
Har bott ute i bushen hela mitt liv, och nu vill jag bo i lägenhet i "centrum"..(ja det sägs att noret kommer bli nya centrum)..
Man kan få minst lika fint där också.
Fast ioförsig ska jag skaffa typ 4-5 barn så behövs nog ett hus :)
Men det får vi nog se om några år haha.

När jag var yngre så var en av mina drömmar att bo i lägenhet, och jag trodde att jag aldrig skulle lyckas stå på egna ben och flyttat hemifrån, men nu när jag har gjort det i några år så tycker jag mer om det än att bo i hus.

Fast självklart om jag hade haft typ en miljon så man kunde få ett skitfint hus så hade man ju inte tackat nej.
Jag är kräsen, så lägenhet får duga för mig så länge.

(och så gillar jag inte tanken att bo i hus när vi är så få.. för stort, för få människor..)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback