Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I´m back!!

Iaf för tillfället ;)

Vi har flyttat och allt känns superbra!
Trivs redan som fisken i vattnet :)
Jag känner mig hemma här på rödmyren,, vi bodde här när jag föddes, sen med mamma för ca 3-4 år sen, och nu igen. Nu är jag hemma igen efter en tur till klockarhagen & stormyren några år.

Idag har vi varit på Idas dop, det var så fint, hon va så söt :)
Jättetrevligt att träffa allihopa, Helen, Marlene & alla andra :)

Sen har Marlene varit här en sväng ikväll, vi bor ju grannar :)
Nån vecka till iaf sen flyttar dom.

Nu ska jag kika på annat.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

ååå vad kul att ni flyttat =D vi måste ses snart <3

2008-10-22 @ 15:27:33
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback