Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Just nu..

.. sover Hugo, Ronny har åkt till jobbet, jag sitter här..
Måste passa på att glo lite på nätet nu när jag kan,, mamma kommer hit vid 14..

Fick lov att ringa mora strand idag, IGEN.
Skafferidörren är inte fixad än,, och nu har vårt postfack gått sönder.. Vi får ju posten nere vid entrédörren..
Och vår lucka är helt lös,, så vem som helst kan ta våran post.. Irriterande.
Hoppas dom fixar det snabbt.
Tyvärr kan man ju inte lita på folk nu för tiden, så skulle inte förvåna mig om nån snokar i vår post.
Jag får hålla mig hemma helt enkelt och gå ner och hämta posten så fort den kommit..
Jag är lite nojjig, jag vet haha.

Fan jag är lite fest sugen, men det går ju inte.
Nu måste vi hålla oss nyktra och städade i typ 1 månad,, måste packa, flytta, ha kalas för Hugo m.m
Synd att jag blir så jävla bakis.. ligger ju & spyr hela dagen efter.. även fast jag bara druckit lite lagomt..
Men vem vet, kanske händer det nåt skoj och jag kanske kan få parta lite. ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: hehe ja :)

2008-10-06 @ 15:46:43
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback