Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kvällen

Hugo sussar, jag har nyss tagit en promenad med Svipp, fan va skönt det var att gå i mörktet och titta på alla lampor överallt, tycker det är så mysigt när folk har lampor i fönstren, dom lyser så fint nu när det är mörk. :P
Och så var det skönt att gå utan barnvagn, faktiskt.
Annars hänger ju Hugo med vart jag än går.

Är sams med syster nu iaf :)
Skönt!

Har plockat igenom garderoben nu, förut tittade jag bara igenom lite snabbt,
jag är inte färdig på långa vägar, men har rätt mycket nu som jag ska lägga ut på tradera.
Sen byxor som är trasiga där nere ska jag slänga, ingen vill ju ha såna iaf.

Orkar inte ha massa kläder som jag hade innan graviditeten, byxor iaf, allt annat kan jag ha.
Det är dom där höfterna som blivit bredare >.<
Men så blir de ju om det ska kunna komma ut en bebis där ;P

Såg idag också att bristningarna som jag fick på magen har blekts, wihoo!
*I´m happy*
Även om dom inte försvinner helt så är jag nöjd om dom är ljusa. :P
Men det är det ändå värt, Hugo är det bästa som har hänt mig!

Nu ska jag göra lite te och plocka lite.
Puss

Kommentarer
Postat av: jess

SV: hihi ja det ska jag göra, vi ska nog sätta upp den idag, så tar ett kort senare när den sitter uppe.. :) Puss

2008-10-02 @ 07:21:31
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback