Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lat dag

Idag är jag lat, Ronny ska till willys så då får han köpa pan pizza som får bli min lunch idag.
Men idag tillåter jag mig det, orkar verkligen inte göra nåt annat nu med mitt huvud som spränger.

Hugo sover. Just nu njuter jag av tystnaden.
Idag måste jag ta det lite lugnt, jag stressar så mycket på dagarna så nu är det på tiden att jag vilar lite.
Stressa kan jag göra på veckorna.
Annars kommer jag va helt dö sen när vi har flyttat klart & så.

Som Marlene skrev i ett sms igår,  vi skulle behövt åka på SPA. Tänk va skönt det hade varit, bara slippa allt ansvar och kunna tänka på mig själv för en stund.
Och bara njuta liksom.
Aah.

Men men back to reality.


Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL

vet faktist inte, fick dom av en bakant som hade en kompis som fick silversmedsutbildning :P

2008-10-04 @ 12:58:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback