Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lista

Den här listan hittade jag hos Alisa :)

1. Vem tvättar? Jag,, Ronny vet inte hur man gör ens, han har hängt upp några plagg på tork nån gång bara.

2. Vem diskar? Jag mest, Ronny kanske 1 gång varje månad.

3. Vem dammsugar & skurar? Ronny är faktiskt duktig på att dammsuga :)
Jag skurar.

4. Vem dammtorkar? Jag

5. Vem tar hand om uppsättning av hyllor osv? Är nog mest jag faktiskt. Fast det beror på vad det gäller.

6. Vem sköter om bilen osv? Ronny får ta hand om sina "kära bilar" själv..

7. Vem stryker kläderna? Jag, men vi stryker inte så ofta, mest gardiner å sånt :p

8. Vem rengör avlopp osv? Jag

9. Vem storhandlar? För det mesta jag,, när det är löning gör vi det båda 2.

10. Vem kastar grovsopor, tidningar osv? Jag igen. :P

Den som vill får göra denna :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

stämmer inte absolut inte....

2008-10-09 @ 19:49:00

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback