Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite tankar..

Sitter här och kollar runt lite, är så kul att läsa andra mammors bloggar. :)
Men en sak jag stör mig på, det är när folk jämför barn!
Jag blir så arg, man ska aldrig jämföra barn!
Visst blir man stolt som en tupp när ens barn gjort framsteg, men man ska inte se ner på andras barn som inte har "kommit lika långt i utveckligen".
Nej fy säger jag bara.

Hugo fick sin 4e tand idag,, så nu har han 3 nere och 1 framtand uppe,,
men inte fan skryter jag om det.
En av mina vänners barn fick inte tänder förräns han var 1 år & 1 månad, och bara för det så är han inte sen av sig..

Äh det är så töntigt att någonsin jämföra människor, alla är olika, som jag har skrivit 100 ggr förut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag älskar också skor :D

shit vilken söt bebis på din header :D

2008-10-06 @ 21:32:36
Postat av: Helen

håller me dej vännen!!! De e väl inget att skryta om!!! En som ja känner hennes dotter är 1 år å några månader å hon har inte fått nå tänder än!!! Dom e bebisar mycke längre om dom inte kan så mycke=)HIhi.. Älskar deej<3333

2008-10-06 @ 21:38:22
Postat av: marlene

nej glad kan man vara men inte jämföra å klanka ner ska man icke göra!!!! puss

2008-10-06 @ 21:41:18
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback