Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mamma

Mamma ringde nyss, allt hade gått bra..
Dom hade tagit bort nån grej i knät som var fel, och rättat till miniskeln eller va de hette haha.
Hon har fått åka hem iaf :)
Dom hade inte ens sövt henne, hon fick ryggmärgsbedövning..
Om jag ska operera mig nån gång, så SKA jag sova, annars skulle jag fan få panik.


Snart ska jag & Hugo gå till willys,
vet fortfarande inte va jag ska köpa för middag,,
Tack Rosie för tipset :) Men spagetti & köttfärssås åt vi här om dagen.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Rosie

ahaa. O.o

Glömde visst det. :p



Kyckling, ris och currysås då? (:

2008-10-09 @ 16:05:15
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback