Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Morrn morrn

Börjar med ett svar till Therese P : Tyvärr så vet jag inte om hon har nån blogg. : /


Tisdag idag, dagarna rullar sakta men säkert på tills vi flyttar :D
Varför ska dagarna gå så jäkla sakta precis innan det ska hända nåt kul?
När jag var liten och längtade såå till julafton / födelsedag så tyckte jag att dagarna gick otroligt segt. :P
Men det är väl så.


Hade en sjuk dröm inatt, kommer inte ihåg allt heller men jag vaknade och var helt förvirrad.
Så drygt när det är så, man vaknar och är inte helt utvilad & tankarna bara flyger omkring :P

Idag ska jag packa lite till,, nu är det lite roligare att packa för nu vet jag lite vad jag kommer behöva & så.

Nu ropar lille Hugo :)
Puss så länge

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback