Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mumsigt :)

Bullarna som Ronny bakade igår vart jättegoda :)
Det luktade nybakade bullar hela kvällen igår :)

Idag ska jag försöka få det sista uppackat så det är fint på torsdag :)
För då fyller ju Hugobus 1 år :) Och lite kalas blir det då,
Sandra kommer hit och hälsar på, och såklart ska Hugo få tårta :D
Sen kommer säkert mamma hit också :)
På Fredag kommer Gunnel m. familj och firar Hugo,
sen på Lördag blir det fullt upp hela dagen med massa kalas :)
Kl 13 kommer Ronnys familj, 15 min familj och 17 våra vänner.
Det blir ju över 30 pers sammanlagt så alla får inte plats på samma gång hehe.

Idag har jag tvättid också, ska tvätta sängkläderna,, så skönt att man kan göra så och använda torktumlaren, annars tar det sån tid innan sängkläderna torkar.
Och ibland så vill jag ha samma sängkläder igen. :P

Imorgon ska jag baka massor, kakor, sockerkaka m.m.
Jag vill ha det mesta klart på torsdag så vi kan ägna oss åt Hugo hela dagen och bara leka & ha skoj & mysa :D

Tänk för 1 år sedan, då gick jag och väntade på att nåt skulle hända..
BF var 21 oktober, så han kunde komma när som helst, men han väntade tills den 30e :)
Han föddes på tisdagen, och hade det inte kommit igång innan onsdagen så skulle det bli igångsättning.
Men det slapp vi :)

Sen har Hugo namnsdag den 3 November också :)
Sen är det farsdag den 9 November.
Det händer mycket skoj :)
Ronny ska få lite presenter hihi :)

Nej nu ska jag fortsätta här.
Puss puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback